1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- 1.1. Цей документ являє собою пропозицію товариста з обмеженою відповідальністю «Ломастер» (далі – «ВИКОНАВЕЦЬ») заключити Договір на надання послуг на викладених нижче умовах.
- 1.2. Відповідно до Цивільного Кодексу України в разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг юридична чи фізична особа, яка здійснює акцепт цієї оферти стає ЗАМОВНИКОМ (акцепт оферти рівносильний заключенню договору на умовах викладених в оферті).
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Предметом договору є надання ВИКОНАВЦЕМ ЗАМОВНИКУ послуг на умовах Оферти.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
- 3.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується:
- 3.1.1. Надати ЗАМОВНИКУ послуги відповідно до Договору, укладеного на умовах Оферти.
- 3.2. ВИКОНАВЕЦЬ має право:
- 3.2.1. Призупинити надання ЗАМОВНИКУ послуг за Договором по технічним, технологічним чи іншим причинам, перешкоджаючим наданню Послуг, на час уникнення таких причин.
- 3.2.2. В разі телефонного звернення, ВИКОНАВЕЦЬ має право записати розмову з ЗАМОВНИКОМ для навчання операторів кол-центру.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
- 4.1. ЗАМОВНИК має право:
- 4.1.1. Повідомляти ВИКОНАВЦЯ про будь-які претензії, пов’язані із наданням послуг.
- 4.1.2. Замовити додаткові послуги ВИКОНАВЦЯ.
- 4.2. ЗАМОВНИК зобов’язується:
- 4.2.1. Сплатити послуги ВИКОНАВЦЯ за Договором у встановлені в Оферті (Договорі) строки і порядку.
- 4.2.2. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за залишені SIM і FLASH карти.
- 4.2.3. ЗАМОВНИКУ необхідно завчасно вжити заходи по резервуванню інформації.
- 4.2.4. ЗАМОВНИК приймає на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності пристрою в процесі ремонту, у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявність слідів потрапляння струмопровідної рідини (корозії), або механічних ушкоджень.
- 4.2.5. На відновлений після потрапляння рідини на пристрій гарантія не поширюється і не подовжується.
- 4.2.6. У разі втрати квитанції або смс повідомлення з номером замовлення, пристрій видається по пред'явленню паспорта на ПІБ замовника.
- 4.2.7. Діагностика пристроїв - безкоштовно, упродовж 3 робочих днів, видачу акту технічної експертизи не припускає.
- 4.2.8. Ремонт виробу виконується в строк не більше 30 (тридцять) робочих днів, за умови наявності на складі необхідних запасних частин.
- 4.2.9. Про причини несправності і наявності або відсутності необхідних для ремонту запасних частин, а також про терміни постачання запасних частин, ЗАМОВНИК буде повідомлений упродовж 3 -х робочих днів з моменту передачі виробу в ремонт.
- 4.2.10. Виріб зі згоди ЗАМОВНИКА приймається без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх ушкоджень. Приналежність до гарантійного обслуговування, визначається тільки після розкриття, огляду і діагностики виробу інженером.
- 4.2.11. Акцептуючи оферту ЗАМОВНИК погоджуєтеся на обробку своїх персональних даних і отримання смс повідомлень, push повідомлень, електронних і телефонних повідомлень про акції та(або) стан ремонту.
- 4.2.12. Акцептуючи дану оферту ЗАМОВНИК погоджуєтеся з тим, що починаючи з 5 дня, після повідомлення про готовність пристрою після ремонту або відмови від ремонту, нараховується пеня у розмірі 10грн за кожну добу зберігання.
- 4.2.13. Термін зберігання пристрою 180 діб з орієнтовної дати готовності. Після цього терміну пристрій утилізується і претензії по ньому не приймаються.
- 4.2.14. Послуга "Виклик інженера" оплачується після підписання приймальної квитанції ЗАМОВНИКОМ.
- 4.2.15. Послуга "Термінова діагностика" ЗАМОВНИКОМ оплачується під час здачі пристрою в ремонт і має на увазі проведення діагностики несправності, а не ремонт, упродовж 24 годин.
- 4.2.16. Забрати пристрій після ремонту або після відмови від ремонту, можливо тільки після отримання ЗАМОВНИКОМ повідомлення, в спосіб описаний у пункті 4.2.12.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
- 5.1. Вартість Послуг, що надаються ВИКОНАВЦЕМ, визначається відповідно до обраних ЗАМОВНИКОМ варіантів робіт.
- 5.2. Надання усіх послуг ЗАМОВНИКУ здійснюється на умовах післяплати, окрім випадків, коли загальна вартість робіт і матеріалів ремонту пристрою вище 1000грн, ЗАМОВНИК зобов'язаний сплатити передоплату у розмірі 50% від загальної вартості.
- 5.3. Послуги вважаються наданими належним чином і в повному обсязі, якщо протягом двох робочих днів з моменту закінчення терміну надання послуг ЗАМОВНИКОМ не виставлена рекламація. У разі відсутності рекламації акт приймання-здачі виконаних робіт (послуг) вважається підписаним, а послуги наданими належним чином.
6. АКЦЕПТ ОФЕРТИ ТА ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ
- 6.1. ЗАМОВНИК підтверджує Акцепт Оферти та заключення Договору шляхом замовлення та оплати послуг ВИКОНАВЦЯ.
- 6.2. У ВИПАДКУ 100% сплати послуг ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ взаємних претензій не мають — ВИКОНАВЕЦЬ виконав замовлені роботи, а ЗАМОВНИК прийняв та оплатив.
- 7.1. Оферта набуває чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет на сайті lomaster.ua і діє до моменту відкликання Оферти ВИКОНАВЦЕМ.
- 7.2. ВИКОНАВЕЦЬ залишає за собою право внести зміни в умови Оферти і/або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення ВИКОНАВЦЕМ змін в Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту Оферти в мережі Інтернет за вказаною в п.7.1. адресою, додатково при такому розміщенні.
7. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА УМОВ ОФЕРТИ
8. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА ДОГОВОРУ
- 8.1. Акцепт Оферти ЗАМОВНИКОМ, вироблений згідно п.1.2. Оферти, створює Договір на умовах оферти.
- 8.2. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти ЗАМОВНИКОМ і діє :а) до моменту виконання Сторонами зобов'язань за Договором , або б) до моменту розірвання Договору.
- 8.3. ЗАМОВНИК погоджується та визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє внесення цих змін до укладеного і чинного між ЗАМОВНИКОМ і ВИКОНАВЦЕМ Договору, і ці зміни в Договорі набирають чинності одночасно з такими змінами в Оферті.
9. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
- 9.1. Договір може бути розірваний:
- 9.1.1. За згодою Сторін у будь-який час.
- 9.1.2. За ініціативою однієї із Сторін в разі порушення іншою Стороною умов Договору з письмовим повідомленням іншої Сторони.
- 9.1.3. На інших підставах, передбачених цією Офертою.
10. ГАРАНТІЇ
- 10.1. Протягом терміну дії Договору ВИКОНАВЕЦЬ докладе всіх зусиль для усунення будь-яких збоїв і помилок, в разі їх виникнення, в максимально короткі терміни. При цьому ВИКОНАВЕЦЬ не гарантує відсутності помилок і збоїв, в тому числі щодо роботи програмного забезпечення.
- 10.2. За винятком гарантій, прямо зазначених у тексті Оферти, ВИКОНАВЕЦЬ не надає жодних інших прямих або непрямих гарантій за Договором і прямо відмовляється від будь-яких гарантій або умов відповідності Послуг конкретним цілям Замовника.
- 10.3. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності в разі, якщо ЗАМОВНИК використовує неліцензійне програмне забезпечення.
- 10.4. ВИКОНАВЕЦЬ несе ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ в рамках вартості наданих ЗАМОВНИКУ послуг.
- 10.5. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом Акцепту Оферти, ЗАМОВНИК запевняє ВИКОНАВЦЯ і гарантує ВИКОНАВЦЮ, що:
- 10.5.1. ЗАМОВНИК укладає Договір добровільно, при цьому ЗАМОВНИК: а) повністю ознайомився з умовами оферти, б) повністю розуміє предмет Оферти і Договору.
- 10.5.2. ЗАМОВНИК має всі права і повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору.