-
Ремонт Apple техніки
-
Ремонт ноутбуків
-
Ремонт смартфонів та планшетів
-
Ремонт комп'ютерів та моноблоків
-
Ремонт телевізорів, моніторів, проекторів
-
Ремонт побутової техніки
-
Ремонт ігрових приставок PlayStation, Xbox, Nintendo, PSP
-
Ремонт автомагнітол та автоакустики
-
Ремонт гіроскутерів, гіробордів, сігвеїв та електросамокатів
-
Відновлення акумуляторів для портативної техніки
Послідовність робіт
- 1Ви привозите гаджет в наш сервіс.
- 2Наші майстри проводять безкоштовну діагностику.
- 3Узгоджуємо вартість та терміни.
- 4Проводимо ремонт.
- 5Повідомляємо про закінчення ремонту.
- Ви забираєте справний пристрій з гарантією.
Конфіденційність
Ми не розголошуємо ні за яких обставин ваші персональні дані і не публікуємо їх в мережі.
Найчастіші питання по діагностиці
- 1. Навіщо проводити діагностику?
Обслуговування виробу потрібне для того, щоб визначити, в чому конкретно полягає несправність і які деталі потрібні для ремонту. На жаль, інформації за серійним номером і моделлю вашого пристрою недостатньо.
- 2. Що таке діагностика платного ремонту, що в неї входить?
Діагностика - це повна перевірка всіх модулів і функцій пристрою, проводиться для визначення причини несправності, підбору запасних частин і витратних матеріалів. В результаті діагностики ми отримуємо перелік необхідних для заміни комплектуючих і можемо визначити для Вас точну вартість ремонту. Оплачувати діагностику потрібно тільки в разі відмови від проведення ремонту.
- 3. Чи можу я від відмовитися від проведення діагностики?
Безумовно, Ви можете відмовитися від проведення діагностики. Але провести ремонт в цьому випадку ми зможемо, тільки якщо разом з пристроєм клієнтом буде надано список партійних номерів, необхідних для ремонту комплектуючих, або самі комплектуючі. На ремонт, проведений нами без діагностики всіх вузлів, ми, на жаль, не зможемо дати гарантію.
- 4.Діагностику будете проводити в моїй присутності?
На жаль, присутні при діагностиці і ремонті неможливо. Всі роботи проводяться на спеціально обладнаній ремонтній дільниці, яка знаходиться на закритій території.
- 5.
Чи обов'язково оплачувати діагностику, якщо я знаю, яка запчастина вийшла з ладу?
Діагностику можна не оплачувати, якщо Ви не просто знаєте яка комплектуючих вийшла з ладу, а маєте можливість надати нам Прутнемір потрібної запчастини, або саму запчастину. В даному випадку, гарантія на ремонт не надається. Діагностику потрібно оплачувати тільки в разі відмови від проведення ремонту. Якщо ви погоджуєтеся на проведення робіт, діагностику оплачує компанія.
Загальні питання по ремонту
- 1. Скільки коштує ремонт?
Точну вартість ремонту можна дізнатися після проведення діагностики. Деякі види ремонту мають фіксовану ціну, з ними можна ознайомитись в розділах сайту.
- 2. Скільки триватиме ремонт?
Тривалість ремонту визначається складністю робіт, що проводяться, а також термінами поставки запасних частин. Як правило ремонт виконується від 1 до 30 днів.
- 3. Чи можу я прискорити процес ремонту?
Ви можете скористатися послугою, в рамках якої ми проводимо прискорену діагностику і ремонт протягом доби за будь-яких обставин. Вартість такої послуги становить 150 грн.
- 4. На якому етапі ремонту зараз мій пристрій?
Ви завжди можете контролювати процес ремонту. Для цього існує кілька способів:
Зліва на сайті "Статус замовлення"
Або за номерами телефонів зазначених на сайті - 5. Як я дізнаюся, що ремонт завершено
По завершенню ремонту Ви отримаєте sms-сповіщення на контактний номер телефону, вказаний при оформленні пристрою в ремонт, і повідомлення на електронну пошту. Відстежуйте етапи ремонту онлайн зліва на сайті "Статус замовлення".
- 6. Чи може міє пристрій з ремонту забрати інша людина?
Так може. Для цього просимо Вас завчасно повідомити про це співробітника центру обслуговування, в групу підтримки клієнтів по телефону або в онлайн чат. Для отримання пристрою обов'язково потрібно буде мати при собі оригінал квитанції ремонту та документ, що засвідчує особу одержувача.
- 7. Я втратив квитанцію ремонту, зможу я забрати свій пристрій?
При втраті квитанції видача використовувати пристрій тільки особі, яка здавала техніку, при наявності документа, що посвідчує особу. Також просимо Вас в цьому випадку зв'язатися з нами і повідомити про втрату щоб уникнути спроб отримання пристрої зловмисниками.
- 8. Моя інформація на пристрої збережеться після ремонту?
На жаль, ні сервісний центр, ні виробник вашого пристрою не несуть відповідальності за збереження інформації на пристрої. Тому настійно рекомендуємо створити резервні копії даних, перш ніж звертатися. Не дивлячись не вищесказане, компанія LOMASTER ™ піклується про своїх клієнтів і завжди уточнює наявність важливих даних на прийнятих в ремонт пристроях, намагаючись при можливості, за попереднім погодженням, зберегти всю інформацію.
- 9. У якій комплектації має бути пристрій під час здачі в ремонт?
Здавати пристрою в ремонт в повній комплектації не завжди потрібно. В основному, це залежить від дефекту. Зазвичай достатньо зарядного пристрою. Якщо порушення нормальної функціональності присутнє в момент використання будь-якого аксесуара, то ймовірно, знадобиться і він.
- 10.
Чи можна провести ремонт з моїми запчастинами?
Так, наша компанія надає послуги з установки клієнтських комплектуючих. Гарантія на такий ремонт, на жаль, не надається.
Загальні питання й відповіді
- 1. За якою адресою можна здати пристрій у ремонт і який у вас графік роботи?
Адреси та графіки роботи центрів обслуговування LOMASTER ™ представлені в розділі Контакти.
- 2. Чи можу я здати пристрій у ваш сервісний центр для встановлення причин виходу з ладу?
Наш сервісний центр займається ремонтом техніки, і у нас немає повноважень для проведення незалежної експертизи. Експертні органи зазвичай не залежать ні від виробників, ні від продавців техніки, ні від сервісних центрів. Для прикладу, Торгово-Промислова Палата є одним з таких експертних органів.
- 3.
Можна у вас купити запчастину?
На жаль, наш сервісний центр не займається продажем запасних частин, за винятком зйомних акумуляторних батарей і зарядних пристроїв (блоків живлення).
- 4.
Заміна матриці ноутбука у Вас можлива?
Так, ми проводимо як ремонт матриці (дисплею), так і повну його заміну.
- 5. Чи робите оновлення ПЗ?
Так, ми можемо запропонувати оновлення версії BIOS, установку оригінальної операційної системи з подальшою установкою необхідних драйверів.
- 6. Чистка ноутбука. Як часто треба робити?
Більшість виробників рекомендує проводити чистку системи охолодження з інтервалом від 6 місяців до 1 року, в залежності від умов експлуатації ноутбука. Якщо є зміни в роботі пристрою (швидке нагрівання, повільність роботи, шум кулера), саме час звернутися за профілактикою системи охолодження.
- 7. Можно поговорити с інженером?
Інженери компанії займаються виключно діагностикою, ремонтом і тестуванням пристроїв. Якщо у Вас виникли питання по ремонту техніки звернутися можна за телефонами вказаними на сайті.
- 8. Які бренди ми ремонтуємо?
Ми ремонтуємо всі бренди.
- 9.
Чи дається гарантія на проведені ремонтні роботи?
Ми надаємо власну гарантію на проведені роботи із заміною запасних запчастин терміном 1-6 місяців. На проведений ремонт материнської плати і роз'єми гарантія становить 1 місяць.
- 10.
Я можу здати пристрій у ремонт кур'єром?
Звісно, ви можете здати пристрій у ремонт Новою Поштою. При цьому, вкажіть будь ласка, контактні дані всіх осіб, з якими можна зв'язатися.
- 11. Можу я залишити пристрій після ремонту на тимчасовому зберіганні?
Після виконання ремонту, пристрій передається на видачу в центр обслуговування клієнтів і безкоштовно зберігається там протягом 5 днів. Після цього терміну пристрій переводиться на склад зберігання. Вартість зберігання пристрою становить 10 грн / добу.
- 12. З чого складається ноутбук?
Основними деталями ноутбука є материнська плата, процесор, дисплей, накопичувач, модуль пам'яті, клавіатура, оптичний привід, динаміки, батарея, корпусні деталі. Комплектуючі можуть варіюватися в залежності від моделі ноутбука.
- 13. З чого складається планшет?
Основними деталями планшета є материнська плата, дисплейний модуль, плата живлення, камера, динаміки, мікрофон, батарея. Комплектуючі можуть варіюватися в залежності від моделі планшета.
- 14. З чого складається смартфон?
Основними деталями смартфона є материнська плата, дисплейний модуль, додаткова плата, камери, динаміки, мікрофон, батарея. Комплектуючі можуть варіюватися в залежності від моделі смартфона.
©2023 «LOMASTER™»
Приймаємо до оплати